Subject: Ed: Käsimüügi kaalulangetusravimitest Tervisegeeniusele
From: "RA Kommunikatsioon" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 16:17:25 +0300

Saatja: Liis Ilves <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 25. märts 2025 12:15
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Käsimüügi kaalulangetusravimitest Tervisegeeniusele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie toimetusele on silma jäänud reklaamid, et Eesti apteegiriiulilt saab 
nüüd käsimüügist osta orlistatumi toimeainet sisaldavat 
kaalulangetusravimit. Sooviksimegi selle osas Ravimiameti kommentaari:

1.	Mida kujutab endast toimeaine orlistatum? Kuidas ravim mõjub?
2.	Kuivõrd efektiivne antud ravim kaalulangetuseks on?
3.	Kellele see sobib ja kes seda kindlasti tarvitada ei tohiks?
4.	Antud ravimi kirjeldusest võib lugeda, et see on näidustatud 
ülekaalulistele täiskasvanutele (KMI 28+). Kuna aga tegu on 
käsimüügiravimiga, on see praktikas kättesaadav ka normaalse 
kehamassiindeksiga täiskasvanutele. Nii mõnelegi, kes sooviksid 
kiirest-lihtsasti mõnest lisakilost vabaneda, võib ravim päris huvipakkuv 
tunduda. Millised ohud antud ravimi tarvitamisega kaasnevad?
5.	Kas Eesti turule on teisigi sarnase toimeainega ravimeid käsimüügiletile 
tulemas?

Heade soovidega

Liis

-- 

Liis Ilves

Geenius Meedia

Terviseportaali vastutav toimetaja

+37253491464

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tervise.geenius.ee> tervise.geenius.ee